En Orm I Mitt Hem

Jag har drömt i natt. Jag har drömt att jag köpte en sån där orm som hade ihjäl den lilla flickan. Det var en gigantisk orm, hur grov som helst och äckligt slemmig. Jag vet att ormar inte är slemmiga men denna var det ändå. Den var vit/gul/orange och äcklig.
Jag tycker om vissa ormar, Kickis trynsnok är bara sååå fin, men då de börjar bli längre än mig och ungefär samma grovlek som mitt lår då blir jag rädd.

Usch jag ska inte ha nån orm. Det räcker gått och väl med vår leguan Gandalf som har blivit gode så stor nu. Han har inte vuxit klart ännu utan hans kropp ska bli mycket grövre men nå längre tror jag har inte blir. Det räcker så nu!




Bild från google.se.

Vår Gandalf ser ut som denna. Hade ingen bild på honom här på jobbet, kankse kommer nån annan gång. Han och hans turer, klättrar överallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0