En Dunk Senare och Massa Förkylningspiller

Har haft lunch och som vanligt så springer jag en sväng på stan. Idag hade jag ärenden, inte bara strosande, på stan. Har en förmåga att bli dyra luncher fast jag har låda med mig =P

Idag stod Hälsokost och systembolaget på min shopping lista. Har känt av en förkylning så jag inhandlade en stooor flaska Kan Jang på Hälsokosten. Det är det enda som fungerar mot förkylning, man ska dricka det så fort man känner symtomen och vips så blir man frisk igen och det funkar, jag lovar! Kostar därefter också men vad kostar det inte med karensdagar och shit om man måste vara hemma från jobbet?!
De hade nått sommar erbjudande nu och man fick med nå tabletter som innehöll rosenrot och Shi San, kunde inte bli bättre för jag äter rosenrot varje morgon och har funderat på att prova Shi San (fast i flytande form).

På systemet inhandlades en dunk vitt och några öl. Blir bara att smutta och mys dricka i helgen, kankse inte blir nått alls men det är bra att ha med. Gott/mysigt/trevligt att dricka ett glas vin på hotell rummet =)

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Äntligen Fredag! :)

Hoppas du får en fin helg

2009-07-31 @ 19:58:42
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0