Cykelsadel I Baken

Det känns som att jag har en cykelsadel i baken hela tiden. Efter jobbet igår kväll så väntade Daniel på mig och vi stack ut på en härlig cykeltur. En rätt lång en och i ett bra tempo. Flåset var på topp efter mördarbacken påväg hem till mig =P Haha har aldrig fått så ont i magen nån gång av att anstränga mig. Tog ett bra tag att lugna ner kroppen och orka ställa mig och frissera Daniel, men det fixade sig till slut.
Glömde att stretcha gjorde jag ju såklart, kom på det en timme efteråt så det hjälpe ju inte. Idag har jag en ömmande bak och lite, men bara lite, strama benmuskler. Det är mest baken som får ta stryk då jag cyklar.

Om ni såg oss swicha förbi så får ni faktiskt skratta åt min utstyrsel....Det var ju sol och varmt när jag cyklade till jobbet så de träningskläder jag tog med mig bestod av ett par shorts och en t-shirt. När regnet kom försvann värmen och det blev blött ute så när jag slutade drog jag på mig alla kläder jag hade. Shorsten utanpå leggins, t-shirten under koftan. Det såg bara för roligt ut. Korvigt och helt omatchande. Så sött med svarta leggins under ett par minst sagt färggranna shorts =) Ajja det bjuder jag på!

Min mage kurrar massor just nu. Vet inte varför, har just haft fika och jag brukar inte bli hungrig förens vid tolv tiden. Så tyypiskt bara för att det är länge kvar till min lunch. 12.30 ska jag gå ut och springa lite ärenden på stan men mat vill jag ha nu!! Pannkaka till lunch dessutom så det kommer bli en härlig klump i magen på eftermiddagen. Pannkaks swimen borde det finnas också för det är inte bara av palt man får swimen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0