Berget Måste Bort

Jag slutar om mindre än en timme. Jag har tatt med mig tränings väskan för jag hade tänkt åka och träna efter jobbet, innan jag ska hem men jag börjar känna mig sjukt trött och påväg nått inte så roligt....men jag har gett mig fan på att träna idag så det är bäst att ta det innan jag far hem annars blire aldrig av nått idag. Blir säkert bättre då jag får komma ut i friska luften och börja pumpa skrotet =)
Sen ikväll MÅSTE jag ta tag i alla berg av kläder som ligger överallt i huset. Har haft det hängande över mig i en dryg vecka men nu sinar verkligen kläderna i garderoben så det är dags att vika all ren tvätt och lägga in i garderoben. Beror lite på hur fint vädret är ikväll också, om jag ska hinna rensa garderoben också eller om det blir lite båt-åkning?!
Såklart så tar jag hellre båt-åkning men det är välbehövligt med en garderobsrensning!

I helgen kommer det att bli en hel del åka båt. Vi har nämligen hyrt en 4-bäddars stuga på Klubbviken i Luleå och där ska vi bo hela helgen, äta god mat, dricka goda drinkar och förhoppningsvis ta oss ett eller flera dopp i det blå. Bastun skall även utnyttjas =) Kommer bli en tok mysig helg tror jag!! Nu längtar jag juh =)
Så klart ska vi traska lite på stan också, förhoppningsvis, om det finns någon stans att lagga till med båten så man kan ta sig till stan. Klubbviken är ju nämligen en ö som inte har någon förbindelse till fastlandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0