Vaknat med fel dag

Jag vaknade strax före sju i morse av att Crille inte låg i sängen utan han stod i hallen och ropade på Tiger. Jag satte mig upp i sängen och tittade runt lite innan jag frågade vad Crille gjorde. Då sger han att han ska släppa ut Tiger..med en självklar röst och ett lite funderande tonfall. Jag satt bara i sängen och funderade lite till innan jag frågade vad fan han gjorde uppe den här tiden (han som är så morgontrött)!! Tillbaka fick jag ett skratt och frågan om jag tror det är söndag....Ooops det är ju måndag och Crille ska på jobbet =)
Så efter allt mitt funderade så kunde jag inte somna om. Försökte men 07.10 hade jag nog tittat på klockan tio gånger utan att den blivit mer än nån minut senare så jag steg upp. Det är så knasigt, när man får sova kan man inte det men när man inte får sova vill man sova flera timmar till.

Nu passar jag på att mysa så mycket som möjligt med mina små katter. Det är alltid tråkigt att lämna dem hemma men jag kan ju inte ta med dem. Jag har lite dåligt samvete för Baghera också..han föll ner från övervåningen igår. Han följer mig som överallt jag går så när jag gick från toan till sovrummet såg jag att han skulle hoppa upp på räcket men han hoppade för långt så han kraffsede för att få fäste men dunsade rakt ner i trappen på nederväningen. Stackars liten!! Nu är det andra gången han faller ner där...som jag vet om i alla fall. Just nu ligger sötisen på min mage, han trängs med dator så det är tur att jag har en liten dator =)

Kommentarer
Postat av: Dragana

Åh, stackars katten, hoppas att det gick bra och att du pysslar om honom extra mycket nu! =))



Hmm, det där med att missa dagar och inte veta vilken som är, är väl endå rätt vanligt. Hehe.

2009-01-12 @ 11:36:58
URL: http://iseedee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0