Underbara vänner

I morse åkte vi iväg till Smyrna kyrkans secondhandbutik. Där fyndade jag två väskor =) Jag älskar väskor!!
Sedan åkte de andra tjejerna hem för att göra sig iordning inför kvällens stundande teater. Jag och Filip stannade inne i stan...vi promenerade och myste på i de lite mindre butikerna, handlade lite tvålar på Lusch och sedan ett par örhängen för mitt presentkort på Accent =)

Nu ikweel har vi vart på el Corazon och ätit en jätte god middag med allihopa och efter det så gick Paulina, Frida och Emilia på teater och jag, Filip och Filip gick till en mysig bar vid Smyrna. Där tog vi några öl till premier leage och Luleå-Linköping hockey. Det har vart en jätte mysig dag/kväll. Nu sitter vi i soffan med en varm och god kopp the för att få tillbaka lite värme i kroppen efter promenaden hem från stan.

Jag har gått så mycket att det värker i mina benhinnor....så äre men det går över =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0