Testat mina kunskaper

I morse åkte vi i väg rätt så tidigt till Jönköping för att gå på Elmia mässan. Väl framme så var vi väl där i 30 min innan vi åkte vidare till A6 för shopping. Paulina satte sig i bilen i morse och körde kanske 30 min innan hon började klaga på ont i ögonen och allt så jag tog över ratten och har kört resten av dagen. Det var verkligen skitskoj att köra bil i lite större städer än Piteå. I vår lilla stad kan man ju alla regler så där kör man utan att titta på skyltarna men här är det en helt annan sak. Jag har klarat det helt problemfritt och klarat av att köra mitt i Göteborg. Det finns en stolthet till mig själv =)

Efter Jönköping åkte vi mot Lager 157 utanför Borås. Det fyndades en svart herr kofta och lite smycken. En helt otrolig butik med Asbra priser! Denna dag har vart lång med lite sömn i ryggen också så nu har vi haft en slöar-kväll framför "The Hills". Vi blev pampered by Filip när vi anlände till lägenheten i form av att vi låg och sov i ett rum fyllt av tända ljus och Filip lagade mat åt oss och diskade vårat berg som blev efter frukosten. Vilken service, och stackarn är ju sjuk. Han är bara för go!! Att sedan bara bli väckt och middagen är serverad kan bara ge honom plus i kanten =)

Nu ligger vi tre tjejer i samma säng och det är dags att knoppa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0