Sjusovande och bilturer med Pao

Igår natt var vi väldigt rastlösa och det pirrade i mina muskler....jag har ju inte tränat på flera dagar så vi bestämde oss för att ta en nattpromenad. Det var jätte skönt men det kanske blev en lite lång sväng, vi gick redan vid 23.30 men var inte hemma förens vid 01.00 tiden. Vi var i säng först vid två så i morse sov vi länge. SKÖNT!

Idag vart det en snabb sväng på Ragtime och Prickig katt sedan iväg till Linnéplatsen för att hämta bilen. Möttes upp med Filips söta och trevliga mamma som skjuttsade oss till Kullavik. En fika och rundvandring fick vi i huset och sedan åkte jag och Paulina, bara vi två in till stan med bilen.....ojojoj vad nervös jag var för det var nämligen inte jag som satt bakom ratten utan min kära vän!! Men allting gick jätte bra, vi irrade omkring lite i Kallebäck innan jag kände igen mi och visste vägen till Lackarebäck och Mattias. Så ikväll har jag vart och hälsat på kusin vitamin och Louise. Magen var inte speciellt stor trots att det inte ens är en månad kvar men så söt =)

Nu ska vi gå å lägga oss i sängen, blir väl en hel del surr innan vi sluter ögonen men i morn måste vi åka senast 08.00 för att det tar nästan 3 timmar med bil till Jönköping och Elmia mässan. Tror att jag ska köra också så jag slipper vara så nervös =P

Mer inlägg kommer sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0