Packning och massa annat

I morgon äker jag till Göteborg för en vecka som nog alla av er redan vet. Så idag måste jag packa det jag ska ha med mig....har redan lagt fram det mesta tror jag så det ska ner i en väska och sen alla smådetaljer som ska med. Jag är inte den som byter örghängen och sånt varje dag men det kan ju vara skoj att variera lite beroende på vad man har för kläder så jag ska nog plocka fram lite smycken och småkraffs =)
De gånger jag vat i Göteborg tidigare har jag haft en förmåga att ta med alldeles för mycket kläder...jag handlar ju en massa nytt där som jag vill använda på en gång så då blir mina "vanliga/gamla kläder" bara liggande. Denna gång ska jag inte göra samma sak som alla andra gånger. Jag ska ta med mig så lite som möjligt så jag får med mig så mycket som möjligt hem =)

Annat helt vanligt svensson som händer idag är att jag ska till gymmet och träna, på affärn och handla, käka middag.... Det blir mamma och pappa som bjuder på denna söndagsmiddag så jagg hoppas det blir nått riktigt gott.

Gårdagskvllen spenderades med Emma & Marcus och Mike. Vi åkte till Älg-est och käkade pizza, men det gör vi aldrig om. Pizzan var jättegod men vi stank ju efteråt!! Eftersom de har vedeldning och en sån ugn och så kunde de inte elda heller så vi satt i en dimma av all eldrök, tillslut stack det ju massor i ögonen och näsan så det var mest bara otrevligt. Att ta med maten därifrån kanksee vi kommer att göra igen men verkligen inte sitta där och äta.

Nu steg min käre sambo upp och det första han säger är att jag ser ut som en trollunge.. Haha, hade lockigt hår igår och nu är det lurrvigt =)

Kommentarer
Postat av: Catta o Festis

Ha de SUPER bra i götet nu :) Synd att vi inte han ses. Hoppas vi kan hitta på ngt när du kommer hem!!

Kramar

2009-01-11 @ 18:15:34
URL: http://festis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0