Packat och klart

Nu är väskan packad.

Jag ligger i vår ena soffa med lilla datorn på magen....Älsklingen sitter i den andra soffan med sin dator i knäet.
Vi är så sociala med varran just nu, hehe. Ska bara skriva ett egentligen onödigt nlägg här sen ska jag byta soffa och mysa framför tvn ett tag. Blir kanske att se en film i sängen. Mys =)

Efter middagen i Roknäs åkte vi till Crilles syster Kicki då hon ville träffa mig innan jag åkte. Jag tyckte hon lät lite konstig på rösten då hon ringde och nu förstår jag varför... De har länge försökt lämna Leo (hunden) hemma men han klarar det inte. Han ylar, gnäller och skäller så de har blivit så låsta att de aldrig kan lämna han ensammen. De hade till och med en bur som han fick vara i men den bröt han sig ur. Så nu har de bokat en tid för att ta bort honom då han inte går att lämna....men han är ju världens mysigaste och snällaste Amstaff så det är inte det enklaste. Då hon ringde till mig ville hon ju såklart att jag skulle få träffa Leo en sista gång....men nu kanske han inte behöver åka till himlen =)
Vår kompis Johan har pratat om att skaffa en Amstaff och en kamrat åt Troja så vi ringde han och i morn ska han se om Troja ochh Leo går ihop. Om de gör det så lever Leo och Lingon får en till vovve som han ville =) Alla parter blir lyckliga!!

Så alla som läser detta nu måste hålla alla tummar och tår att det går vägen i morn. LOVA!!

Kommentarer
Postat av: jonna

håller tummen Skulle lösa sig på ett riktigt bra sätt då :) Kram, ha skoj i gbg!

2009-01-12 @ 15:42:09
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0