ICA reklamen

Jag såg just den nya ICA reklamen, tror då att den är ny när jag inte sett den förr.
Tycker att reklamen för ICA har vart lite tama på sistonde, men denna är bara så bra. Den jag pratar om är då Stig visar sig ha en streckkod till soltorkade tomater i ansiktet i form av sina rynkor. Den är så sööt och oskyldig men sårar så mycket =) Haha, ett bra skratt förlänger livet!

Idag tror jag alla på jobbet (i min affärsgrupp) hade tråkig mat med sig så det blev en beställning från Time...Jag och Åsa tog de underbart goda Cesedillas med mycket sallad...ooo så gott jämfört med min filbunke jag hade med mig =)
Nyss har jag avnjutit en stooor kopp med hemmagjord Chailatte. Man blir så varm och god i kroppen av den och somnar sött =) Nu blire sängen och krama kudden...

Det är morgon i Fredag.....ooops, det blev fel men ni fattar säkert vad jag menar =) Jobbet börjar kl 14.00 så innan blire gymmet och kankse en stund i bastun sen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0