I like it this way

Nu är ju mitt hår inte som vanligt längre...elller det är ju vanligt men i en ny färg. Blev betydligt mörkare än jag trott men I like it. Fick lite ångest igår efter att jag färgat men det får jag alltid, så idag känns det mycket bättre =) Sorry mamma att jag inte lyssnade på dig men jag ville ha en förändring, som alltid ungefär =) Hoppas du tycker det blev fint i alla fall!!

Nu är kuvertavgiftten till bröllopet betalad. Längtar en smula efter att få se de söta gift sig...det är stort. Jonas (min "bror") ska GIFTA sig. Ska bli roligt att träffa Fabbi gumman också, min underbara unge!! Jajja, nu ska jag sluta tjöta trams och gå å sova istället...

Krya på er mammi och pappi

Kommentarer
Postat av: Ingela Nilsson

Ja som din mor så tycker jag ju alltid att du är fin.Fast du testar en massa färger och dylikt. Älskar dig gumman.

2009-01-30 @ 08:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0