Hemma i norrland

Nu sitter jag i soffan hemma i Pite. Ganska skönt att vara hemma men samtidigt inte....så otroligt skönt att slippa snön och vara i underbara Göteborg samtidigt som det är skönt att komma hem till vardagen, katterna och prinsen =)
Det blev en väldigt sen middag för mig i dag och den blev på Sunes =) Verkligen hemma nu =P

Har hunnit packa upp lite nu och kollat igenom posten.....en bröllopsinbjudan till Jonas och Annika hade dimpt ner =) Jag visste redan om att det skulle bli bröllop men har vart tvungen att hålla tyst om det och så visste jag inte när men nu blir det den 14 februari. Då blir det Boden =) Skoj med bröllop =)

Nu ska vi äta lite glass, mysa och sen sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0