Tråkig dag med strålande sol

Jag ligger fortfarande kvar i sängen. Crille hade tatt upp datorn i gårkväll då jag låg och såg min film så i morse (klockan 9) dåå jag vaknade och ringde och sjukanmälde mig till jobbet så behövde jag inte stiga upp. Har tatt några stapplande steg till toan för att göra morron bestyren men sen tog jag stegen tillbaka till sängen och där ligger jag än.
Har fått feber och en hemsk hosta så jag måste kurera mig så jag är frisk till helgens bröllop....men denna dag vill jag inte spendera i sängen då det är såå fint väder, men så äre inbland.

Nu måste jag  nog ta mig nerför trappen och äta lite frukost...

Kommentarer
Postat av: Linnea

Usch då krya på dig!!

kram

2009-02-11 @ 16:26:20
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0