Som en ny människa

Idag är min röst lite sämre, inte den styrkan det brukar vara i den men så äre ibland. Det går över!

Jag har ganksa nyss kommit hem från jobb och allting...var nämligen på en ansiktsbehandling direkt efter jobbet idag. Jag går hos en kvinna på Lidgatan som är jätte trevlig och det är så mysigt där. Jag går dit en gång varannan månad för att få bort min dåliga och finniga hy. Hon rengör massor och sedan klämmer hon en hel del. Det gör tokont ibland men man får bita ihop för resultatet blir bra. Så nu är jag lite, men bara lite rosig i ansiktet men det är borta om någon timma. Man känner sig verkligen som en ny människa efter behandlingen. Ansiktet känns fräscht och rent. Sen så passar hon alltid på att noppa och vaxa ögonbrynen =) Me like, de blir alltid så fina efteråt!!

Nu är snart Paulina och Filíp här så jag ska sprinag ner enn tur till källaren och hänga tvätten och sedan ska jag göra lite fruktsallad med glass. Är sugen på något gott men inte allt för onyttigt =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0