Som att flyga på moln

Just nu så snöar det och stormar så jag håller på att bli tokig!! det är vitt överallt och inte bara lite. Det yr omkring och man kan inte gå ut utan att bli alldeles blöt. Det slutar verkligen aldrig! Min bil håller på att frysa ihop då man hela tiden måste ha i motor och kupé värmare men det orkarr inte hålla undan snön ändå utan det bara smälter och fryser sedan. Usch blä och fy vad jag vill att det ska bli vår nu!!

Många önskar all denna snö och flyger på molnen för att de får köra skoter eller nått men det blir bara för mycket. Vi fick ingen snö under januari så det  är som att all den snö som skulle kommit då kommer nu över en helg!!

Hoppas att jag kan åka till gbg igen till helgen...Paulina och Filip måste åka på söndag för att jag ska kunna följa så  jag måste övertala dem =) Inte får de åka på lördag då ska jag juh på bröllopet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0