So what, Im still a rock star...

Snart kommer Emms hit. Blir nog att se nått inredningsprogram, smutta på en the kopp och surra lite. En skön tisdagskväll helt enkelt.
Crille har just spacklat klart i hallen, första varvet i alla fall...lär nog behövas ett antal vnder innan det blir helt bra men det blir jätte fint. Måste åka och köpa blåfärgen i morn så jag kan börja måla på torsdag då jag börjar jobba 16.15. Längtar tills det blir klart och jag får sätta upp nya saker. Har beställt två hyllor på MIO som borde komma vilken dag som helst och så ska jag köpa en spegel på JYSk som snart kommer på halva priset hoppas jag =)

Var på gymmet efter jobbet idag och frågade vad som händer med mina skor så de skulle gå igenom filmen mellan de tidpunkter jag var där så jag hoppas att jag får tillbaka skorna. Tack för att det finns filmkameror annars hade det vart helt hopplöst =) Visst det är bara ett par skor men det är ju de skönaste med passning efter mina fötter och kostar en hel del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0