Förlåt för mitt tjat

Det enda som jag verkar skriva om nu är min farmor men hon är verkligen värd allt för mig och nu tänkte jag uppdatera min "dagbok". Jag och Louise åkte till farfar i morse och städade hos dem, de städar alltid på fredagar så det kan ju inte slutas med bara för att farmor ligger på sjukhus =)
När vi var klara så åkte vi i riktning mot sunderby sjukhus och  väl framme fick vi se en trött men mycket välmående lite dam. Hon var betydligt piggare och i mer gott mod än vad vi förväntat oss. En och en annan tår kom i mina och Louises ögon då farfar fick se farmor. De är ju faktiskt 90 år och håller inte på att pussas och kramas så mycket men vi vet att de älskar varandra men idag så var dom så otroligt söta. Man kan inte annat än att fälla nån tår då ett 90 årigt par kramas och håller varandra hårt i händerna. Farfar strök undan farmors hår och gav henne en söt puss på pannan. ÅÅå mitt hjärta smälte =)

Operation gjordes i natt och gick bra. Farmor får komma till Pite lasarett redan i eftermiddag så det blir bra!

Nu ska jag å klippa svärmor =) kanske gör vi något drastiskt....hahaha, nä hon ska ha  sitt långa blonda svall =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nåå, så gulligt! Och skönt att det gick bra nu.. Kramar!

2009-02-07 @ 00:13:30
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0