Bolt - Super bark

Jag tror jag har glömt att blogga om att jag sett filmen Bolt. Var till Jimmy och Jeanette en kväll och frissade brollo och sen la vi oss i soffan med alla hundar. jag fick en stor underbar Poppy i mitt knä. Han är verkligen ingen knähund men jag satt i hans fotölj så han skulle ligga i den men det var mysigt då han är min absoluta favorit. Vi pussas och kramas varje gång vi ses och han hoppar upp med tassarna på mina axlar så jag får en stooor och goo kram =)
Att man kan bli så förtjust i en hund =)

Men åter till Bolt. Jag hade ju tänkt säga att det var en bra film. Den var rätt hemsk vissa stunder och jag kan tänka mig att barn bblir förtvivlade men sen vänder det och blir lyckligt igen. Bolts "super bark" räddar hela historien =) Nu får ni inte veta mer utan ni får helt enkelt se den!

Nu ska jag måla hallen vit innan vi kan tapetsera, vill inte ha nån röd rand som lyser igenom den fina vita tapeten. Jag har sovit lääänge idag. Törs nog inte säga till Crille hur länge jag sovit...men jag steg upp vid sju och pissade och sen la jag mig då jag tänkte att klockan ringer 08.00 men den stängde jag av och vände mig. Sen vaknade jag och sträckte på mig, trodde jag sovit 20 min men det var nästan två timmar...klockan blinkade på 09.44. Ooops, sköönt =)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Skönt att du blivit frisk, tråkigt att gå på halvfart.. Jå det är bara fint med mig, njuter av min lediga dag idag ;) Tack, jag är nöjd!

Ja så söt, men det tycker man ju om de flesta.. Ja tänk när du far ner. En liten en ;)

Hehe Bolt var bra :) Men jag tyckte den var läskig på vissa delar.... Ha det så bra du med, kramar :)

2009-02-19 @ 12:55:21
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linnea

JAG ÄLSKAR OCKSÅ BOLT!!!!

Jag ville typ grina när han var på rymmen och kom hem.,., och hans matte hade en ny Bolt.. BÖÖÖLLAAAAAAAHHH!

2009-02-19 @ 21:54:16
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-19 @ 22:43:30
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0