Alldeles ensammen

Nu började Beck på tv. Det är inget annat att se så det får bli den fastän jag redan sett den filmen. Men de är rätt så bra så det går an. Har just hackat upp gurka och morötter och blandat ihop en god dipp som jag ska njuta av till filmen.

Såg just vem som är med i denna film, har jag inte tänkt på frör men det var ju Björn Gustavsson =)

Crille är som vanligt i garaget och jag är ensammen hemma. Det har varit skönt några kvällar att vara ensammen och har sin egen tid men nu börjar jag verkligen känna mig ensammen och vill inte vara det. Men nu ser det ut som att jag får stå ut med ensamheten ikväll också...tur att jag har två katter som gör att det knns mindre tomt =) Ytterdörren är låst också och filten framplockad så nu ska jag mysa.

Kommentarer
Postat av: Catta och Festis

Känner samma ensamhet...

men men..

Vad är de för god dipp du gör?

Ja vill oxå vara nyttig :)

Kraaaaam

2009-02-09 @ 13:36:45
URL: http://www.festis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0