Alla hjärtans dag

Igår var det den 14 februari - Alla hjärtans dag. Men vi "firade" vår dag i fredags då vi var på Jonas och Annikas bröllop i går. Vi åt en god middag tillsammans och en tårta till efterrätt på fredagen. Jag fick en jätte stor ros av min älskade =) Fredagen bjöd även på annan stor kärlek. Skrivit att jag fått ett till kusinbarn som är jätte mycket kärlek men det som berörde mig mest på otursdagen - Fredagen den trettonde var mitt kusinbarn Erik.
Jag och Louise passade Hanna och skulle hämta Erik och Simorn från skolan...så pojkarna hade sagt på skolan att deras pappas kusin skulle hämta dem men det blev ju inte så utan min mamma var påväg in till stan så det blev hon som fick hämta pojkarna..
Erik hade blivit så besviken då det inte var jag som kom och hämtade dem men då mamma sa att jag var hos Louise och att de skulle dit så sken han upp igen. Det första jag möttes av då de kom innanför dörren var en jätteglad Erik som slog armarna om min hals och gav mig det sötaste kortet av dem alla. Han hade gjort ett eget alla hjärtansdag kort till mig =) Mitt hjärta smlälte lika fort som en snöboll i en bastu!! Underbara unge, du har blivit så stor!




Bröllopet igår var trevligt. Lagomt mycket folk i blandningen av släkt och vänner. Många roliga lekar och frågesporter. Jag och farfar Lennart vann =) Men dagen blev inte lika rolig som jag hade hoppats på då jag inte mådde vidare bra. Ända sedan jag började äta penicillin så har min mage vart konstig och igår hade jag så jäkla ont i den att det var jobbigt att stå upp. Sedan fick jag världens migrän också så vår bil rullade mot piteå redan klockan 21. Då vi kom hem så somnade jag på en gång efter att jag stoppat i mig två alvedon. Magen är lika knasig idag....ni vet när man har haft magsjuka kräkts mycket då är man alldeles öm i magen och det känns som at magsäcken sträcks...precis så har jag fast jag inte vart magsjuk.
Det viktigaste var dock att de båda sa JA och det gjorde dom. Nu är min ena bror gift =)




Jonas och Annicka 2009-02-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0