Utbildning Över Lucia

Jag ska ju ner till Umeå igen över lucia för att gå utbildingen. Har lite uppdrag som vi ska göra även denna gång så jag behöver modeller igen. Har nog bättre förberett denna gång och ett antal modeller att välja bland. En kvinnlig ska jag ha på fredagen och en manlig på lördagen. Lördagen är spikad sedan länge tillbaka så det blir Lars som ställer upp på den men inför fredagen har jag inte bestämt mig ännu....

På söndagen, lucia, ska vi infinna oss i en studio i Holsund där vi ska sminka 20 Alice of Sweden modeller och vara med på den plåtningen :D Big smile!!
Torsdagen börjar vi inte förens 13.00 men då går vi till 21.00 istället. Ska då hålla i en mini kurs för några andra. Ska bli spännande vad vi ska göra då. Ska vi visa dem eller ska de få öva på oss eller vad?! Har inte greppat det ännu... Skoj som fasen ska det då bli. Utbildningen har verkligen tagit fart nu och jag känner att jag måste öva!!! Öva Öva Öva Öva hela helgen är det som gäller.

Ikväll ska jag fixa Cattas hår och jag tror hon ska få sig en sminkning efter det om jag inte håller på att tuppa av av trötthet efter dagen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0