Så Många Frågor Inga Svar

Jag tror att det är många som känner sig illa och mår dåligt över det som har hänt. Det är många, otaligt många, frågor som alla vi har men vi kommer inte att få något svar. Familjen kommer aldrig sig mer att bli sig lik och jag tänker på dem hela tiden. Att gå igenom det de gör nu är så overkligt och hemskt att dessa ord inte alls kan förklara det som skett. Det är ytliga ord som inte alls når upp till innebörden!

För mig så känns det som att man vart otillräcklig som en vän. Vad kunde man ha gjort för att det inte skulle hänt?! Ingenting förmodligen men att veta att man försökt hade känts bättre. Så många vänner och släkt står kvar helt förlamade av händelsen. Vad ska man göra för att gå vidare? Jag tänker verkligen på Lillasyster som inte är i Sverige och på mamma och pappa som ska gå igenom allting. Julen ska vara en tid man ska ta tillvara på och umgås med familjen men denna jul ser helt annorlunda utför dem.

Alla som kände dig vet vem du var och vi har många fina minnen kvar. Vi ses någon gång!


Till familjen, Vi tänker på er hela tiden!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0