Nytt Vardagsrum

Jag och älsklingen åkte till Em i fredags bara för att reka på den soffan som jag hade planerat att köpa efter jul. Men den soffan var inte som förväntningarna så vi kikade runt och hittade en annan en. Just nu ligger vi i den och jag kan meddela att den är underbar!
Det blev att vi köpte den på en gång då det var ett toppen erbjudande just i helgen så vi fick med en gigantisk fotpall utan kostnad. Här hemma är det just nu rätt så trångt då de gamla sofforna fortfarande är kvar. Den stora trean har vi i vardgasrummet också och den mindre tvån har vi klämt in i köket. Jag vill bli av med de gamla sofforna ganska så snart så vi slipper ha det så här trångt! Är det någon som är intreserad av dem?? ;)

Vi nöjde oss inte med en soffa utan har inhandlat en ny tv-bänk och ett nytt soffbord. Det ser ut som ett helt nytt vardagsrum och jag är nöjdast!!
Ska hiva iväg det gamla soffbordet och katernas klösträd också så om det finns intresse så hojta bara till :)

Katterna har godkänt soffan. De ligger och ålar sig i den och sträcker ut sig över divanerna. Sötnosarna :)






Detta soffbord med låda. Perfekt för att gömma massa skräp som man alltid vill ha i närheten.



Dennna soffa fast i en större modell.


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, vi har också en magnum, dom är snyggast och skönast! :)

2009-12-20 @ 20:57:54
URL: http://trollo.blogg.se/
Postat av: Linnea

vi MÅSTE ha ny soffa... våran hörnsoffa är utarbetad. Har du bilder på soffgruppen? :D

2009-12-22 @ 21:11:01
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0