Nya Kameran

Den nya lilla snyggingen. Är kankse inte den minsta digitalkameran men den är gudomlig. Vilka bilder den tar och vad man kan  göra med den. Är verkligen super nöjd med den bara av det lilla vi har hunnit testa den. Har införskaffat ett 4 GB minneskort till den och en snygg väska så den håller sig snygg länge. Nu ska det här bli bilder från skolan. Längtar till att sminka nu så jag kan fota kreationerna :)
Zoomen på kameran är tok bra. Kan inte hur man säger men kankse att det är 12 gånger zoom. Linsen är gigantisk och 12 megapixlar så bilderna kan inte annat än bli bra :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nja..har haft lite förvärkar men inte mer än så... men jag tror ju att för minsta lilla värk att det är dags =) Jag hoppas på att hålla ut till 1:a =)



Kraaaam!

2009-12-27 @ 12:58:41
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har uppmärksammat att lyktor varit tända på gården då jag promenerat förbi, men har tänkt att det bara skulle vara julmys... så himla tråkigt, jag beklagar verkligen Elin! :( det är alltid jobbigt när folk försvinner från en, men man måste på nått sätt försöka ta sig förbi och tänka på nuet. Farfar har det bra nu med farmor får man försöka tänka. Hoppas ni klarat er igenom julhelgen ändå, och att det inte varit alldeles för tungt.



Jassååå var det era soffor som jag sneglat på! Haha..Fast edvin är ju allergisk mot katter och jag antar att katterna legat i den? vet du om det går att tvätta på nått sätt?



Hur som helst..Kramar till er alla!

2009-12-27 @ 17:36:23
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0