Förlust

Helgen i Umeå är över. Det har vart en konstig helg. Jag har varit kluven. Det är alltid roligt att hålla på med sminket så jag har haft skitskoj men samtidigt så har det vart ledsamt att vara där.
Beskedet att en vän inte finns bland oss längre kom på torsdag kväll och det har vart skit tråkigt att ha skoj då man vet hur det är hemma. Allting kom som en chock och den har ännu inte lagt sig.
Jag kan inte förstå att han är borta!!

Stundvis har jag bara velat hem men samtidigt så har jag ju så roligt så jag stannade och har lärt mig massor denna helg. I går hade vi en plåtning med sex stycken modeller som fotade 22 olika outfits. Det blev en hel del sminkningar, massor med peruker, klippningar och på och av klädning. Som makeup artist på sådana jobb är man inte bara makeup artist utan allting. Det enda vi inte gjorde var att stå med fotografens kamera :)
Tiden sprang iväg så dagen försvann i ett svep.

Var hemma klockan åtta i går på kvällen och somnade i sängen, för natten klockan nio. Det behövdes massor med sömn för det har varit en bristvara hela helgen. Sov över nio timmar och det var skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0