10 Dagar Kvar Till Jul

Vi har den 14 december idag. Det betyder att det är exakt 10 dagar kvar till jul. Jag hade inte tänkt på det så förens en kollega sa det på lunchen. Det känns overkligt att detta år snart är slut, det har bara sprungit iväg. Jag har gått igenom så mycket känns det som. Jag har hunnit byta jobb, till en annan bank och hoppat innom den. Nu har jag lärt mig det nyaste jobbet och trivs som fisken i vattnet :)

Dt är denna arbetsvecka kvar och sedan bara någon dag på nästa och sen kommer tomten. Jag längtar sååå tills jag ska få träffa släkten och framför allt Mollsan. Var så länge sen jag var med henne!! Huvva då det får inte gå så här länge mellan gångerna.

Har ni önskat er något speciellt i julklapp??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0