Xtreem Makeover

Ikväll ska jag till min kära kusin som ska få fixa mitt huvud. Inte innuti utan utanpå så klart.
Det blir både en klippning och slingor. Har tänkt göra flera olika färger...hoppas Lisa känner sig taggad och har samma bild i huvet som jag =) Klipper såklart inte mycket men mina toppar måste få sig en uppfräschning för det är över 6 månader sedan jag klippte mig senast. Jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag klipte mig. Vid jul nån gång tror jag.
Tänkte vara lite fin innan jag och Misa drar till sthlm =)

Innan jag ska till Lisa så hade jag tänkt hinna sätta mig på cykeln för en motionstur hem till Roknäs för att klippa farmor och farfar. Får se hur vädret håller sig om jag får cykla i regn och rusk eller torrskodd. Regnar det tror jag att jag åker bil tillbaka :P

Gräset får vänta en dag eller två till innan det klipps :P

Kommentarer
Postat av: YAIYA

@Elin: visst är det väl så! åh tycker du :D tackar

2009-08-12 @ 00:06:33
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Lena i Spanien

Vilka fina blå ögon du har :)



Besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien.

2009-08-12 @ 00:57:25
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0