Uppdate I Livet

Det blev ingen ny telefon för mig hos Phonehouse igår. När jag kom dit efter jobbet så kollade killen med sthlm och då skulle de ha 3450 kr för att byta till Nokia E71 från min samsung. Kändes inte alls lockande med en sån hög summa men killen som jag har haft att göra med på Phonehouse var riktigt schysst. Jag fick med mig en sprillans ny Samsung u600 med kartong och allting...så du kan kränga den på blocket om du vill, var hans komentar =)

Hmmm, jag gör nu alltså ett försök att sälja min helt nya, oanvända samsung på blocket. Intresserad??

När jag kom hem kikade jag runt på hemsidor om en E71 och vips lustigt kommer det ut en i Piteå på blocket. Nu är den min =) Har knapprat och fixat till den som jag vill ha den men så funkar inte kameran. Var in på Telia idag så de skulle göra någon mjukvaru uppdatering på den men det blir först i morn för jag jobbar nu. Om inte det skulle funka så skulle telefonen skickas iväg. Det är till och med två års garanti på denna telefon..mycket bra tycker jag! Ett litet fel vare alltså på mitt köp men det är ju garanti så om den nu måste skickas iväg för att få en ny kamera gör inget. Jag får ju tillbaka den sen mn lilla ädelsten. Är verkligen super nöjd med denna teleefon, tangentbordet är tok skönt!!

Nog om telefoner, nu byter vi samtalsämne :P

Var hos Lisa igår och fixade håret. Ville ju ha flera olika färger på slingorna och en liten stänk av rött som är så modernt nu =) Men Lisa ville inte sätta rött nu då det fortfarande är ljust ute, det skulle blekas och bli fult på en gång enligt henne så jag lyssnar ju såklart. Resultatet blev ljusa slingor och ljusbruna med lite guldton i så det ser lite "rött" ut. Färgen har jag faktiskt inte skådat så mycket ännu...Lisa hade ingen fön igår och då jag kom hem ides jag bara inte fixa det för jag skulle ju gå å sova. Men jag blev fin, egentligen inte så stor skillnad bara att utväxten är fin igen =) Topparna kapades så lite som möjligt så allt friss är numera borta. Skönt!! Måste dock vara mer noga med inpackningar och shit så det inte blir så nött hela tiden, så det blir långt igen nån gång :P

Långt hår kommer alltid att vara jag! Det korta var fin men jag trivs så mycket bättre då jag får ha mitt svall. Tackar min mamma för att jag fått hennes trocka hår som växer som ogräs =) Har gått från en kort page till långt igen på ungefär 1 år och 3 månader.

Nu kurrar min mage. Dax att värma maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0