Second Hand

Jag bara älskar second hand butikerna här i Gbg. De är så mycket bättre än hemma i Piteå!! Idag har vi vart på Reningsborgs Second Hand och jag har fyndat. Det bästa är ju när man ska betala...det hela kalaset gick loss på 105 svenska riksdaler. Haha det känns ganska löjligt :P
Hittade ett par ybersnygga glasögon som jag köpte. Undrar om man kan byta glas i gamla glasögon eller hur det funkar. Kunde inte lämna dem efter mig i alla fall så antingen fixar jag dem eller så får jag se lite vindögd ut i dem näör jag använder dem, hahha :P

Nu ska vi rycka upp Filip ur sängen och dra ut på stan. Ska käka middag och sen ut och skaka rumpan =)

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0