Saknar / Längtar Efter Tapas

Här hemma i piteå finns det ju ingen tapas restaurang och det är verkligen nått som jag saknar. Det är så mysigt att sitta och äta av flera små rätter och det är såå gott. Tapas är verkligen en maträtt som är social. Man går ju alltid ut och äter med någon och då man äter tapas så väljer man mat tillsammans och äter ur ala skålar. Det blir så mycket socialare än då man beställer in sin egen mat och äter från sitt eget fat.

Om man är singel och dejtar så är det jätte bra att äta tapas tillsammans. Det blir en lätt stämning och så mysigt =)

Hehe nu svävar jag bland molnen. Det jag egentligen ville ha sagt är att jag längtar som fasen ner till Göteborg och Sthlm så jag kan få äta lite tapas och en och en annan sushi tror jag att det blir =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååhhh jag blir hungrig hihi

2009-08-09 @ 22:50:00
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0