Nodo Afton Ikweeel

Snart slutar jag jobbet. Hade tänkt äta en sallad till middag idag men jag har vart frusen hela dagen så det blir nog ändrade planer. Vill ha något varmt i kroppen. Åt en god lunch med Erika på Thai Garden idag. Ingen mer kina mat för mig idag utan nått hemlagat och nyttigt :P

Ska träffa Misa på Nodo 19.00 ikväll. Hade tänkt hinna massor hemma innan det men jag är helt slut i huvudet nu så jag tror jag ska hinna slumra till på soffan i 20  minuter i alla fall. Har jobbat fem dagar i streck nu och en dag kvar i morn sen är jag "ledig". Ska bli så skönt att få lite ledighet men vad ska jag göra sen??

Nu regnar det fast det är strålande solsken. Ser nästan ut som snö när dropparna lyser i solen. Hoppas det slutar strax så jag kan cykla hem utan att bli dyblöt.

Kommentarer
Postat av: JohannaN

Du är ju bara för gullig! :) Ja hon såg verkligen hemsk ut på bilden haha. Drick varmchoklad så du blir varm :D

2009-08-13 @ 19:57:21
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0