Mot Sherwoodskogen

Nä inte riktigt men nu är det hemgång alldeles strax. Det har vart en galet lugn kväll på jobbet...dryga 20 minuter mellan samtalen. Skönt att vi vart tre som jobbat så man har haft nån att surra med =)

Nu ska jag dra mig hemmåt för att hinna vara lite nyttig. Måste bädda rent i sängen ikväll då jag slet av sängkläöderna i morse. Sen så har jag en massa tvätt att vika som står så fint i vardagsrummet. Ska nog ta tag i den när jag bänkat mig i tv soffan.
Dammsuga skulle också behövas hemma men det vet jag inte om jag orkar ta ikväll, det kanske blir någon annan dag.

I mirn har jag inbokat en lunch dejt med min "kusin/syster/vän" whatever vi är inte släkt alls men har vuxit upp med varran och alltid trodde jag att hon var min kusin då jag var liten men icke det. Ska i alla fall bli jätte skoj att ses och surra då hon numera bor i de lite mer södra delarna av sverige. Ska springa in med fonen också om jag hinner det så de får uppdatera mjukvaran så jag kan ta biolder med kameran =)

Nu är slussarna stängda =D

Kommentarer
Postat av: bella

hej :)

vill du vara snäll och rösta på mig till veckans blogg hos http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ ? skulle vara jättegulligt av dig :) ♥

2009-08-12 @ 20:28:28
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0