Konstiga Natt

Har vart en konstig natt. Har varit vaken flera gången, trott det har vart morgon och blivit pigg.
Det började med att jag somnade konstigt. Min lilla Tiger hade brett ut sig tvärs över sängen, på täcke och allt och han sov så sött så jag hade inte mage att flytta på honom. La mig i en krok runt honom och somnade så. Vaknade sen av att han hade lagt sig som en kringla runt mitt huvud så då kunde jag lägga mig rakt. Då kändes det som att jag hade sovit 10 min men det var nån timma. Somnade om och vaknade sedan strax efter två och trodde jag hade försovit mig. Klockan visade att jag hade flera timmar kvar att sova men jag hade svårt att somna om. Var ju pigg men att gosa ett tag med Tiger gjorde att jag somnade om. Men sen har jag vaknat för minsta lilla rörelse i sängen eller huset. Varje gång Baghera har gått iväg har jag vaknat. När Tiger har vänt på sig har jag vaknat. Har sammanlagt vaknat ca 9-10 gånger tror jag men jag är inte trött och känner mig utvilad. Konstig natt. Måste vara ororlig men för vad?

Jajja nu sitter jag på jobbet och samtalen kommer strax. Kommer bli en kort och konstig dag. Skrivbordet lämnar jag 14.30. Har med mig favorit fikat här p jobbet. Alla älskar chokladbollar och bär paj så det ska jag bjuda på i eftermiddag.
Sen är det off we go...

Kommentarer
Postat av: Mysan

All right, tack! Ska kika efter dom dryckerna ;-) Ja, jag tyckte inte heller Brüno var så bra som vissa säger... Men som sagt, alla har ju inte samma humor, en del har bara bättre än andra ;-) Hehe...

2009-08-14 @ 10:36:52
URL: http://minimajset.webblogg.se/
Postat av: therese

TACK TACK! Ska nog testa den dricka i helgen =)



Jo, jag vill inte bara rasa i vikt fort utan jag vill finna känslan. Jag vill veta varför jag får ångest när jag äter något onyttigt osv. =)

Strävar mycket efter att klara av att träna mer och hårdare och jag känner att min kropp sätter stopp för så otroligt mkt nu när jag är så stor =)

2009-08-14 @ 10:38:16
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: therese

Ja precis. Nu har det gått 6-7veckor och jag har gått ner 5kg. känns som en ganska snabb resa och kommer troligen sakta ner mera. runt 0,5-0,8kg i veckan skulle jag vilja gå ner :)

Även om man så gärna vill gå ner fort som bara den så får man ta ett steg i taget, skulle helst av allt vilja förlora 10kg bara genom att gå en promenad men så funkar det ju inte. det häller ju att hitta en vana som funkar livet ut =)

2009-08-14 @ 11:04:31
URL: http://slutavarafet.blogg.se/
Postat av: J

sv: Ja visst får du göra det :) hah!

JO, jag vet!! Det blir billigare om man köper typ en box tror jag. man får rabatt på vissa ställen då osv. Men de finns ju ingen plats i kylen ens. Men de är ju skönt och få sig en promenad till affären ändå :D

2009-08-14 @ 11:09:27
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Sanna

TACK så supermkt! =)

2009-08-14 @ 11:41:13
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Hannah

sv: Okej tack =)

Vart ligger priset på dryckerna? :)

2009-08-14 @ 11:50:01
URL: http://hannaherikssonengman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0