Im Bad

Har vart dåligt med uppdatering i bloggen idag. Har verkligen inte haft tid utan först nu jag sätter mig ner i soffan och kan kolla datorn. Har packat det mesta inför mina resor nu. Åker till sthlm i morrgon och sedan vidare till gbg till veckan. Väskan är stor och tung. Har verkligen försökt att inte ta med nått onyttigt men det blir ju rätt många dagar borta så det blir en del kläder. Det som tar mest plats i väska är ju skorna och alla toa artiklar :P
Vet inte hur jag ska lyckas få med mig det jag shoppar hem sen .... kankse köper en till väska ;) Visst mamma :P

Idag har jag rännt runt och gjort massa nyttiga saker. Hade möte på arbetsförmedlingen på förmiddagen. Fick en jätte trevlig och söt handlggare. Han var rolig och inte så "sträng" så det var skönt. Massor med tips och bra att veta saker gav han mig =)
Efter arbetsförmedlingen for jag till korpen för ett lååångt träningspass. Blev en genomkörning av hela kroppen så jag kommer nog att vara lite mör i benen i morn, men det ska jag träna bort på förmiddagen.
Äntligen har jag hunnit måla klart här hemma också. Nu är hela altanen målad. Allt vindskydd och allt tryckat virke är målat. Äntligen =)

Nu blir det inte så mycket mer roligt i detta inlägg. Ska ta ett fotbad och käka vatten melon =)


See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0