Hottub Mys Med Tjejerna

Slutar jobbet 20.15 och då blir det att pinna på hem med cyklen, kasta ner kläder i en väska och inte glömma bikinin. Sen tror jag att jag faktiskt ska köra Camaron till Annelies stuga där vi ska ha en mysig kväll. Det blir grillning, hottub och en hel del volleyboll skulle jag tro. Kommer att bli tok skoj att träffa allihopa samlade igen. Anneli lämnar Pite i helgen igen så det är bara att passa på =)

Ska försöka hinna packa ner kameran också i stressen...

Har utsökta majskolvar som väntar på mig där hemma, det ska bli grillade ikväll. Måste komma ihåg att ta med en tand bygel så jag slipper ha majs lurv mellan tänderna hela kvällen. Inte det snyggaste vill jag påstå =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0