Galet Trevlig Kväll

Har nog aldrig cyklat så fort som jag gjorde från jobbet igår. Tog knappt 10 minuter att cykla mina 5 kilometer och mördarbacken tog jag i ilfart istället för snigelfart. Svettig var jag när jag väl var hemma med jag hoppade ner i Hottuben fort =)

Anneli hade besök från DC så vi fick surra engelska hela kvällen så att Christa skulle förså oss och inte bara sitta och lyssna. De första meningarna var bland de sämsta jag hört, som en 10 åring men när man pratat ett tag så kommer man in i det och efter bara en kväll så är det svårt att sluta. Man vet inte riktigt vilket av språken man använder för i hjärnan tänkar man i svenska ord men vips lustigt kommer det ut i ett engelskt. Jag tyckte det var svårt att sluta prata engelska efter en kväll och då kan jag bara tänka mig hur det ska vara för Anneli som bott där i ett år. 

Vi myste hela kvällen och surrade en hel del. Det vart grillning av jätte kladdiga pinnbröd som Christa faktiskt tyckte om (It looked like a penis) och så tog vi ett dopp i det blå. Kallt var det men inte lika kallt som jag föreställt mig. Skönt att springa tillbaka till Hottuben och värma sig igen =)

Det är så synd att alla vi tjejer träffas så sällan. Måste bli mer ofta men det är ju svårt då nån bor i ett helt annat land. Tyvär var inte Tiiniwiini med igår då hon låg hemma och var sjuk men vi måste försöka och ta oss till Bryssel i höst alla tre och hälsa på Anneli. Tok skoj skule det vara =)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Gu vad jag hoppas att ni kommer! Och vilken grym kväll vi fick! Ha så kul i sthlm och götet nu!

2009-08-13 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0