Beskedet Dröjer

Var på Phonehouse på lunchen och skulle ta ut min nya mobil som jag inte vet än om det blir en likadan Samsung eller om jag får plocka ut en Nokia E71.
Jag vill jag vill jag vill jag vill ha en ny mobil och det lät på killen som att jag fåt punga ut med ca 2000 kronor för att uppgradera till E71 med självrisken och allt och det tycker jag lät tok bra. Men då när killen skulle ringa till sthlm och kolla exakta priset så skar det sig. Det är ju nått CP fel på alla telefoner, vet inte om det är i hela sverige eller bara här uppe i landet, så det funkade inte att ringa. Men men killen skulle försöka få tag på de i sthlm och ringa mig sen. Jag vill ju ha min nya mobil idag oavsett vilken det blir =)

Får vänta nån timme till helt enkelt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0