Utlandsresan är bokad

Jag hade många planer på att hinna städa, tvätta och hänga upp gardiner idag men då solen skiner vill man inte vara inne så det började med att jag tog ut Baghera och satt i solen och njöt. Sen hackade jag lite snö så vår altan ska tina av lite fortare och då kom Tiger så då mös jag med nästa katt i solen =) Det är så keliga och njuter verkligen av solen mina små monster =)

Åkte till Roknäs för att hälsa på Patricia och vi har legat i en solstol och bara lapat i oss av al energi och vår/sommar känslorna. Då det kommit något moln har vi passat på att kolla resor och det blev att vi bokade en sista minuten till bahia Feliz på Gran canaria =) Vi ska bo på ett fyr-stjärningt hotell och bara njuta i en vecka...längtar som bara den just nu!! Åker den 12 maj så det är inte ens en månad kvar =D


Nyss har vi käkat middag och Crille åkte just tillbaka till garaget...han var sur för att det tjorvat idag...först så var det stopp i avloppet så det rann in vatten på golvet i garaget och sen hade det kommit folk som trott de hade öppet idag och ville ha hjälp eller vad det nu var....sen hade det blivit fel såå han måste göra om en svetsning till styrningen. Stackars liten!

Nu måste jag ta tag i tvätten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0