Nån som ska förbi IKEA?

Jag köpte ju två lampor igår på elkedjan som vi tänkte ha i toan men det funkar inte...eldragningen blir jätte knasig och det kommer att synas kablar = Fult så det skitier vi i!
Men jag har ju haft en bild i min skalle på en lampa som jag skulle vilja ha och nu då jag går ut på IKEAs hemsida så har dom en sån lampa!!


Lycka!!

Men då är ju kruxet att man inte kan beställa så man måste ju då besöka en IKEA butik. Är det någon som känner sig manad att ta en tripp till Happaranda?? Hehe, nä men jag har såå underbara vänner i Göteborg som kommer hem på söndag och de skulle köpa lampan åt mig. Visst är det underbara!! Filip och Paulina ni betyder såå mycket för mig och jag längtar som sjutton till på söndag då ni kommer. Tänk ni ska vara här hela påsken =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0