Mys afton

Igår hade jag och Crille en jätte härlig kväll. Vi skyndade oss att äta middag för att sedan hälsa på hans farmor, hon skulle gratta mig och jag fick en liten present =) Där blev vi ett tag men sen for vi hem och tog ut cyklarna. Det var härligt soligt så vi tog en cykletur in till stan där vi stötte på Crilles lillebror William och hans kompisar. De hängde som vanlig vid boulen på busstationen så alla små pojkar inkl Crille cyklade runtomkring och hade sig...de har nästan aldrig båda hjulen i marken kan jag lova!

Själv så njöt jag av att cykla runt på min GT utan att hoppa och studsa =)

Sedan bar det av hemåt men vi cyklade inte hem utan fortsatte till Vitsand till Danne och Catta mfl....surrade ett tag och cyklade hem sen. Vi räknade ut att det blev runt 2 mil på cyklen igår, riktigt skönt och härkligt att njuta av vår solen och de ljusa kvällarna!!

Klockan var någon minut efter 21.00 när vi kom hem och vi gjorde lite kvällsfika och gick upp i sängen. Kröp ner i sängen med en stooor kopp The (tack Tina för de nya smakerna, super goda var det) och "Gran Turino" visades på tv bilden. Jag har en förmåga att bli ganska trött då jag ser film så jag hant kankse se halva filmen och sen vaknade jag till några sekunder av mina egna snarkningar. Då vände jag på  mig och sov för kvällen =) Måste se slutet på filmen idag för den var bra!!

Summa sumarium är att det var en otroligt lyckad och skön Tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0