Jag vill inte sitta här längre!!!

Just nu sitter jag vid ett skrivbord på jobbet där ventilationen lever jävul. Det blåser mig rakt i ansiktet så att jag blir torr i ögonen, kall och mår allmänt dåligt av det. Synd att det inte bara är på min plats annars hade jag ju bara kunnat byta!!
Var iväg till polisstationen en sväng på lunchen och efter det så vill man inte gå inomhus igen. Vilket underbart och härligt väder det är ute!! Påsklovet kunde inte börjat bättre =)

Jajja, nu får jag bita ihop med ventilationen och fortsätta jobba....huvudvärken blir bara värre så det var inge skoj detta!!


Kommentarer
Postat av: tina

Fy va avis jag blev på dig med utlandsresan! vill också åka!

Men men så är de ju ibland =)

får se till & ha de mysigt här hemma i sverige istället ;)

kommer upp till er nu snart ialla fall..så se till & få bort snön innan dess :P för jag vill inte ha nån blötsnö kvar :P

va skall du göra i veckan då?

Pusselipuss!



2009-04-14 @ 14:36:06
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0