Idag är ingen vanlig dag, för det är Elins födelsedag...

..Hurra Hurra Hurra

Idag fyller jag 22 år. Fy bubblan vad gammal man börjar bli =P Eller så inte. Det är nu livet börjar och tack allihopa för alla gratulationer igår och de fina presenterna.
Mamma var först med att gratta idag. Hon visste att jag började jobba 06,45 så hon ringde direkt hon vaknat =) Puss

Jobbar förmiddag idag så i eftermiddag ska jag bara njuta av att det är min dag =)

Ha en toppen 20 April allihopa för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen gånger grattis elin! Jag hoppas du har ett toppen dag :D

2009-04-20 @ 15:12:30
Postat av: Jossan

Grattis i efterskott! :D Hoppas du hade en bra födelsedag!

2009-04-21 @ 13:08:22
URL: http://jossanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0