Hittan dittan. Hutt som mutt

Hahaha, kom inte på någon bra rubrik så det fick bli nått som min mamma brukar säga ibland =P

Gårdags kvällen blev tok bra. Det var jätte god mat så alla blev ganska stinna. Men var vi surrade och vad vi skrattade. Så mycket att komma ihåg och njuta av i efterhand. Vi blev länge på furuburg...ända till stängning av restaurangen innan det skulle bli "nattklubb". Då bar det av till Elin och Crille där vi hade tok skoj också.
En hel del Youtube klipp senare infanns sig träningsvärken i magen. Såg en konstig film som inte var så bra, "Unknown" behöver ni inte se. Jag höll mig vaken, det gjorde inte Marcus =P

Haha!!

Nu har jag stökat undan, dammtorkat, dammsugit och bakat hela förmiddagen. Just käkat lite lunch och ska hoppa i duschen nu för at snart åka på firmafest. Det blir bra med en fem-kamp idag..lite träning =)

Jag kommer inte att vara nykter i morgon bitti...jag ska ha släkten och alla vänner på fika...Gosh!!
Det går, hoppas jag =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0