Glimmer Hurricane Gold Stripe av Anna Ehrner

Tack så mycket Micke!!

Nu har jag sagt hejdå till alla på jobbet och jag fick en liten present av min chef. En söt liten ljuslycka från Kosta Boda.

Så söt!!
 
Jag ska verkligen tänka på er varje gång jag tänder ett ljus i den =)
Och ett STORT GRATTIS till ÅSA......nått mer kan jag inte nämna ännu =P

De som kommer att jobba på swedbank i sommar kommer att hamna på en underbar arbetsplats men hur gulliga kollegor som helst. Verkligen njut av glädjen!!





Ett värmeljus i denna lyckta skall få pryda mitt vardagsrumsbord =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Haha så bra att du är road då ;)

Förlåååt att vi inte kommit och hälsat på dig än! :( Tänkte ringa tisdagen men då var mig mage inte alls överens. Skulle du bort under helgen eller hinner vi kanske ses nån dag?

Kraam

2009-04-24 @ 15:44:48
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag vet inte riktigt, varit illamående några dagar. Har testat och det är inte en bulle i ugnen ;) Men nu mår jag bättre i alla fall!

Vi får höras lite närmare då, men annars finns vi ju här nästa vecka också =)

Alltid förjäkligt med budgivning, och vi tyckte att priset blev orimligt. Men det kommer ju fler tack och lov =)

Kraam

2009-04-24 @ 16:07:13
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0