En kväll på stan

Det har vart tjejkväll på stan idag så jag passade på att göra lite ärenden. Har handlat lite saker men bara nödvändigheter. Det blev en till likadan hylla till toan, lapor till toan och ett par nya löparskor. Löparskorna var verkligen på tiden...Mina gamla har jag nog haft i nästan tre år och det är skrämmande, förra veckan pajjade ena sulan också. Men de har vart såå sköna så jag har haft separations ångest =P Det behövdes inte..hittade ett superskönt par Adidas.

Sitter och surrar med Tina på msn nu. det var allddeles fför länge sen vi såg och surrade lite. Tiden bara springer iväg och man hinner inte med känns det som!! Det måste vi ändra på....Vi får helt enkelt minska på timmarna vi sover för att hinna ta tillvara på tiden och livet =)

Scrubs på tv nu...pratstund med en underbar vän...handlat saker jag är nöjd över...livet känns bra just nu =)

Men nu börjar klockan springa iväg och jag ska upp och jobba i morn...måste dra mig till övervåningen för att göra alla kvällsbestyr och se scrubs lite till innan ögonlocken faller igen.
Morgondagen har jag planerat ska börja med en morgonpromenad innan jobbet, jobba till 18.00 och då träna innan jag ska hem och äta en god middag och bara vara resten av kvällen. Blir en lugn fredag för lördagen blir desto hårdare =)

Hur ser er fredag och helg ut?

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0