Dagens aprilskämt

Gjorde just ett quiz på facebook och det måste vara dagens aprilsämt. Det hette hur mycket motor kan du med Bosse bildoktor. Honom har jag aldrig gillat, han är ju knäpp och det var deta här quizet också!! Haha men det var ganska roligt att göra för jag garvade som attans =)
Letade efter Pite tidningens skämt i morse men jag var för trött för att orka läsa hela tidningen...nu har jag bläddrat igenom den igenn och hittade skämtet =) Att det har fantasin att komma på allting!

Toaletten är nästan klar nu. Vi har en toastol så vi kan använda den nu och tvättfatet sitter där. Har hängt upp handukskrokar, toarullehållare och hyllor. Fattas bara en lampa och då det är inköpt så hänger vi upp spegeln =) YEEEY vad skönt med ny och fräsch toa =)

Nu ska vi se playboy bunnies och sen sova...Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0