Tidig morgon

I morse steg jag upp före fan...klockan ringde 05.00 och det var bara att ställa sig upp och torka sömnen ur ögonen.
Hehe, nä snäll vän som jag är så hade jag lovat Catta att skjutsa henne till flyget för hon och Festis ska hem till Uddevalla och hälsa på sin familj.
Var väldigt länge sen jag steg upp så här tidigt men det var inga problem, tur så är jag en morgonmänniska. Har legat på soffan och vilat ett tag nu och nu får jag kaffe besök av min bror.

Tyvärr så blev det inte så att jag satt bredvid Catta på flyget till Landvetter för att hälsa på Paulina. Det får bli om några veckor istället då hennes skola har lugnat ner sig och hon är ledig från Cubus. Men å andra sidan har jag nått att se fram emot istället!! =)

Ska gå å sätta på en kaffepanna nu...ByeBye


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jaaaa, den börjar ju som smyga på, men jag kan inte fattat att det är så himla få dagar kvar!! =) Känns sjukt när det var nästan ett år sedan vi bokade....att nu är det jättesnart dags, hihi :)



Mitt larm ringde 06:30 idag och jag är INTE morgonmänniska, tyvärr :)



Kraam

2008-09-22 @ 10:20:31
URL: http://hem.bredband.net/kicme
Postat av: Jonna

Ja men absolut, då har du ju nå roligt sen som du vet!! :) Hihi.. Btw hörd edu att jag och elin sprang på pao i gbg på hennes Cubus då vi var där :p Lite små oväntat!!

Mkt planerat i veckan annars?? Ha det! :) Kram

2008-09-22 @ 12:27:42
URL: http://jonnaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0