Party tonight

Ikväll ska jag festa med Patricia. Det var sjukt länge sen sist vi både sågs och festade. Varför?
Ska då i alla fall bli riktigt trevligt. Får se vart vi hamnar.

Klippte mig lite igår för att få bort de slitna saltvattens topparna =) Ska egentligen färga håret senare idag också men jag tror jag skippar det ett tag...om det nu blir Göteborg på måndag så kan jag använda pengarna där istället =D

Hmmm, ploppade precis upp ett meddelande från msn att jag loggat in på en annan dator?! vem har gjort det?? Dags att byta lösenord kankse.....Strange!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag håller med, och det verkar alla andra göra också så det blir väl nr 1! :) Tack igen för idag, jag är supernöjd!

Kraam

2008-09-21 @ 20:46:44
URL: http://kicme.se
Postat av: Linnea

Så bra med mer jobb! själv fick jag besked att jag kom in på skolan i skellefte.. men jag tackade nej, har bestämt mig för att läsa distans istället. tror det passar mig bättre.

Hade ni det trevligt i utlandet då? jäklarns så skönt det hade varit med en utlandsresa. Just nu finns det inte riktigt med på schemat, men vem vet kanske man får en liten lucka :)



nu blir det kvällsprommis, ha det gott!

kram :)

2008-09-21 @ 22:07:07
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0