Trevlig lördag

Lördagen blev ganska händelse rik... Vi åkte till Lule och gick lite på stan innan vi åkte och hämtade min nya byrå. Efter en tripp till Sunderbyn så åkte vi till Boden där lilla Fabienne firades.
Många barn, mycket folk, presenter och leksaker överallt...så är det med barn i den åldern =P

På väg till Lule mötte vi en idiot som gjorde en omkörning precis mitt emot oss så det kunde ha blitt en frontalkrock om vi inte väjt till sidan snabbt. När vi var på väg hem från Boden så blev vi omkörda av en pickup med ett spännband slåendes bakom bilen så om älsklingen inte skulle ha väjt då också så hade spännet slagit sönder min bil. Jag blir så less på alla idioter som finns på vägarna, tack och lov så hände inget!!

Nu ska jag åka på Jowa och köpa lite lasyr och lasera min nya byrå. Hoppas bara att jag inte måste slipa den först...den är nämligen oljad. De vet nog hur jag ska göra på Jowa.

Middag blir i Roknäs idag...hoppas mamma lagat nått riktigt smarrigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0